Friday, April 6, 2012

TUJUAN UTAMA ORANG BERKAHWIN

Perkahwinan ialah ikatan perhubungan sosial yang terjalin secara lahiriah dan batiniyah antara seorang lelaki dengan seorang perempuan atau beberapa orang perempuan. Seorang lelaki dibenatkan memiliki beberapa orang isteri tertakluk kepada kepercayaan agama tertentu dan norma serta adat sesuatu masyarakat. Setelah sah bergelar suami dan isteri maka mereka boleh tinggal serumah siang dan malam tanpa sebarang gangguan. Mereka boleh berhubung dan bergaul secara sulit tanpa batasan. Segala kemahuan berkasih sayang dan keinginan seks dapat dinikmati dengan sepuas-puasnya.

Tidak dapat dinafikan jauh di sudut hati semua manusia normal sifatnya matlamat utama mereka mendirikan rumah tangga ialah untuk melayan nafsu seks mereka yang sekian lama terpendam. Mengikut perkembangan fisiologi, nafsu seks mula hadir secara lengkap dalam naluri seseorang setelah mencapai umur baligh. Pada tahap inilah tidak kira sama ada lelaki atau perempuan mula berminat untuk menyayangi seseorang dan berharap disayangi oleh orang yang diminatinya. Secara semulajadi manusia juga mula mengerti tentang hubungan seks antara seorang lelaki dengan seorang perempuan. Mujurlah manusia dikurniakan akal bagi membolehkan seseorang berfikir secara rasional. Seseorang manusia dilarang sekeras-kerasnya oleh agama dan kebanyakan masyarakat melakukan hubungan seks sebelum berkahein. Manusia hanya dibenarkan bercinta dan mencurahkan rasa sayang dengan batasan-batasan tertentu. Akibat tegahan inilah manusia perlu bersabar bertahun-tahun lamanya.

Untuk memasuki gerbang perkahwinan tidak semudah yang diimpi-impikan sewaktu zaman remaja. Seorang teruna dan dara perlu betul-betul bersedia untuk meninggalkan zaman bujang dan memulakan hidup secara berkeluarga. Seseorang lelaki yang bakal bertindak sebagai ketua keluarga mesti mempunyai pekerjaan dan pendapatan yang secukupnya untuk menyara seorang isteri dan anak-anak yang bakal dilahirkan. Lantaran desakan nafsu seks seseorang lelaki sewajarnya perlu aktif mencari pekerjaan yang boleh menjana pendapatan yang secukupnya bagi mengetuai sebuah keluarga. Demi desakan nafsu seks, seseorang perempuan mungkin menggalakkan teman lelakinya bekerja dengan rajin dan bertindak matang agar dapat melangsungkan perkahwinan secepat mungkin.

Istilah "malam pertama" sering dikaitkan dengan mereka yang baru mendirikan rumah tangga. Setelah diijabkabul bagi orang Islam dan setelah didaftarkan bagi penganut agama lain, pada malam tersebutlah pasangan mempelai sah di sisi agama dan masyarakat melakukan hubungan seks. Ibu bapa mereka sedia maklum dan tentu sekali menyiapkan sebuah bilik yang dilengkapi dengan hiasan dan katil yang selesa. pada detik itulah mereka boleh melepaskan nafsu seks yang sekian lama terpendam. Bagi lelaki wajar sekali memiliki alat kelamin yang boleh berfungsi dengan sempurna. Alangkah bahagia dan ceria seandainya mampu memberi kepuasan yang maksima kepada isterinya. Bak kata pepatah Melayu, jika alu yang baik buatannya bertemu dengan lesung yang serasi dengannya akan menghasilkan sambal yang sedap dan menyelerakan.

Sekiranya seseorang lelaki sering tewas sewaktu beraksi dengan pasangannya, kemungkinan dia memiliki alat kelamin yang kurang kental dan kurang bertenaga. Langkah segera perlu diambil bagi mengatasi masalah alat kelaminnya. Cara yang terbaik ialah boleh mendapatkan khidmat tukang urut batin yang benar-benar pakar dan berkebolehan. Disyorkan juga berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan nasihat bagi mendapatkan ubat kuat yang tidak menjejaskan kesihatan.

Dalam usaha memenuhi kehendak nafsu seks manusia yang terbatas dan tidak terbatas pelbagai jenis ubatan, makanan tambahan dan beraneka jenis minuman boleh didapati di pasaran. Mengikut pada iklan yang sering kita dengar pelbagai produk ini mampu menguatkan alat kelamin lelaki yang tidak mampu berfungsi dengan baik. Terdapat beberapa jenis produk yang mampu merangsang nafsu seks lelaki dan perempuan. Syarikat jualan langsung begitu ageresif memperkenalkan barangan mereka yang mampu mengubati pelbagai jenis penyakit tidak terkecuali mampu merangsang nafsu seks. Terdapat syarikat jualan langsung begitu berani sekali meyakinkan pasangan yang bermasalah dalam hubungan seks sekiranya mengamlkan makanan tambahan atau ubatan keluarannya dalam tempoh beberapa minggu pasangan suami isteri yang bermasalah akan bahagia dan terus mengecap nikmat kasih sayang.

Tidak dapat disangkal salah satu faktor penceraian ialah suami tidak mampu memuaskan nafsu seks pasangannya. Pada satu peringkat tertentu pula isteri bersikap dingin seks dan tidak mahu melayan kehendak seks suaminya. Dalam situasi lain pula terdapat pasangan yang mantap ekonomi tetapi tidak mampu beraksi di ranjang dengan sempurna. Tanpa memikirkan larangan agama dan demi memenuhi mafsu seks ada individu yang sanggup curang dengan pasangan sendiri dan beraksi dengan orang lain. Jelaslah bahawa nafsu seks amat penting dan merupakan satu tuntutan dalam kehidupan manusia. Manusia sanggup menghabiskan wang ribuan ringgit demi memuaskan nafsu seks.

No comments:

Post a Comment